U četvrtak, 10. prosinca 2015. godine, je na Navozu 1 upriličena svečanost polaganja kobilice za novogradnju 513.

Riječ je o prvom iz serije brodova za prijevoz automobila i teških vozila koje je ULJANIK Brodogradilište ugovorilo s tvrtkom AUTO MARINE TRANSPORT INC. koji će imati 13 paluba za transport 7000 vozila.

Danas su u 3.MAJ Brodogradilištu u more porinute dvije teglenice (PN 13126 i13127) za prijevoz sirove nafte i produkata, namijenjene za plovidbu rijekom.

Teglenice je 3.MAJ sagradio za švedsku tvrtku Wisby Tankers AB. Obje teglenice istih su karakteristika, dugačke 59,5 metara, široke 16 metara i ukupno 4,6 metara visoke. Nosivost im je 2500 tona. Opsluživat će ih posebni gurači. Kuma na porinuću bila je Vinka Stanić Klausberger, samostalni referent nabave, koja je presijecanjem konopa u more pustila obje barže.

Nakon današnjeg porinuća dviju teglenica, na prvi navoz položena je kobilica za gradnju 730. Riječ je o asfalt tankeru nosivosti 15.000 tona, duljine 133 metra i širine 23, za švedskog naručitelja. Radi se o petom brodu i nastavku serije za Wisby Tankers AB. Glavni pogonski motor biti će sagrađen u tvornici Motora i dizalica.

Posljednji brod u 3.MAJ Brodogradilištu isporučen je u kolovozu 2013. godine i do danas su u Rijeci građene isključivo teglenice, stoga današnje polaganje kobilice asfalt tankera ima veliki značaj za 3.MAJ i ULJANIK Grupu.

Danas je u Turkmenbashiju gradu na obali Kaspijskog mora u Turkmenistanu upriličena svečanost isporuke gradnje 501 - „Berkarar“ broda koji je ULJANIK Brodogradilište izgradilo za „State service of maritime and river transportation of Turkmenistan“. Riječ je o prvom od dva ugovorena trajekta namijenjenim prijevozu putnika, kamiona i drugih vozila na kotačima u području Kaspijskog mora.

Ugovori za gradnju ovih brodova potpisani su u kolovozu 2012. godine. Brodovi su dužine 155,8 i širine17,5 metara, dok im visina iznosi 12,2 metra. Osnovne brodske dimenzije i način krcanja broda projektirani su u skladu sa zadanim uvjetima prisutnim u lukama Turkmenistana i svim ostalim lukama država s izlaskom na Kaspij. Brod može primiti 200 putnika opremljen je sa 30 dvokrevetnih i četiri jednokrevetne kabine za putnike, ima 170 avio sjedala, a posada broji 34 člana. Također brod može prevoziti 54 kamiona na dvije zatvorene palube. Zanimljivo je da će na krov nadgrađa, u svrhu spašavanja moći sletjeti helikopter veličine Sikorsky S-76. Svaki brod pokretat će dva četverotaktna motora pojedinačne snage 3.060 kW s kojim će postizati krajnjih 17,6 čvorova brzine plovidbe.

ULJANIK Brodogradilište je danas (23. prosinca) ruskoj kompaniji CJSC „Taurus“ iz Murmanska isporučilo gradnju 493 „Taurus“. Riječ je o brodu namijenjenom ribolovu odnosno krmenom kočarenju i shodno tomu brod je opremljen postrojenjima za preradu, pakiranje, zamrzavanje i skladištenje ulovljene ribe. Primopredajne dokumente potpisali su Yury Parshev direktor kompanije CJSC „Taurus“ i Eduard Milovan direktor ULJANIK Brodogradilišta.

Brod je dug 63,85 i širok 13,5 metara, a pokretat će ga motor snage 4.500 kW i jedan je od najopremljenijih tog tipa u Europi i jedini dosad izgrađen u Hrvatskoj. Dnevni kapacitet ulova i prerade ribe iznosi sto tona, a riba (bakalar) se nakon ulova smrzava, filetira, konzervira a riblja jetra se odvaja i posebno pakira. Brod se koristi tijekom cijele godine, a posadu čine 44 člana.

Udruga branitelja „Uljanik“ poziva sve svoje članove na zajedničko druženje i božićni domjenak u ponedjeljak 23. prosinca u 18.00 sati u Domu Hrvatskih branitelja. Domjenak je ove godine organiziran kao zajedničko pretprazničko druženje svih branitelja iz svih udruga proisteklih iz Domovinskog rata.

U Uljaniku je 14. prosinca s navoza 2 u more porinuta gradnja 501 - „Berkarar“ prvi od zasad dva ugovorena trajekta (RO-PAX) namijenjena prijevozu putnika, kamiona i drugih vozila u području Kaspijskog mora koje ULJANIK Brodogradilište gradi za „State service of maritime and river transportation of Turkmenistan“.

Prva dama svečanosti, kuma broda, bila je Tea Popović, rukovoditeljica Male predmontaže u ULJANIK Brodogradilištu koja je uobičajenim presijecanjem konopa pustila brod u more. Uz čelne ljude Uljanika, svečanosti porinuća broda prisustvovao je i Akmammeta Puhanova zamjenik predsjednika trgovačke flote Turkmenistana.

Nazočnima se prigodnim riječima obratio Eduard Milovan, direktor ULJANIK Brodogradilišta koji je pritom istaknuo kako Brodograditelji Uljanika mogu biti zadovoljni učinjenim brod je visokog stupnja gotovosti, a isporuka je planirana za početak srpnja slijedeće godine. Milovan se također zahvalio inspektorima Ruskog Registra brodova i čestitao svim zaposlenicima Uljanika na uspješno odrađenom poslu i porinuću gradnje.

Danas (četvrtak, 5. prosinca) su u 3. MAJ Brodogradilištu porinute dvije teglenice za prijevoz nafte i asfalta, namijenjene za plovidbu rijekom. Teglenice 3.MAJ gradi za švedsku tvrtku WISBY TANKERS AB. Obje su istih karakteristika, dugačke 59,5 metara, široke 16 metara i ukupno 7,6 metara visoke. Nosivost im je 2450 tona. U pauzi između dva porinuća obilježen je i početak rezanja limova za dvije nove riječne teglenice za prijevoz sirove nafte i produkata.

Jučer (srijeda, 4.prosinca) je 3. MAJ Brodogradilište isporučio sedam riječnih teglenica za prijevoz sirove nafte i produkata, namijenjene za plovidbu rijekom. Teglenice je 3.MAJ sagradio za švedsku tvrtku WISBY TANKERS AB.

Sve teglenice istih su značajki, dužine 59,5, širine16 i 4,6 metara visoke. Nosivost im je 2500 tona. Opsluživat će ih posebni gurači. Teglenice su građene pod nadzorom Klasifikacijskog društva BUREAU VERITAS, a plovit će pod kolumbijskom zastavom.