U 3.MAJ Brodogradilištu 17. veljače 2015. godine u more su porinute dvije riječne teglenice (PN 13134 i 13135 ) za prijevoz sirove nafte i produkata, namijenjene za plovidbu rijekom. Teglenice, dugačke 59,5 metara, široke 16 metara i ukupno 4,6 metara visoke, 3.MAJ je izgradio za švedsku tvrtku WISBY TANKERS AB. Nosivost im je 2500 tona. Opsluživat će ih posebni gurači.

Prva dama svečanosti bila je Nikolina Abramović iz Odjela Financijsko planiranje i konsolidiranje, koja je tradicionalnim presijecanjem konopa u more pustila obje barže.

Teglenice su građene pod nadzorom Klasifikacijskog društva BUREAU VERITAS, a plovit će pod kolumbijskom zastavom.

Nakon isporuke četiri teglenice protekle srijede 3.MAJ Brodogradilište je u petak (13. veljače) isporučio još dvije (PN 13128,13129) za prijevoz sirove nafte i produkata namijenjene za plovidbu rijekom. Spomenute dvije teglenice izgrađene su u ULJANIK Brodogradilištu i isporučene su švedskoj tvrtki Wisby Tankers AB.

Dužina teglenica je 59,5 metara, širina 16 metara i visina ukupno 4,6 metara, a opsluživat će ih posebni gurači. Građene su pod nadzorom Klasifikacijskog društva Bureau Veritas.

3.MAJ Brodogradilište d.d. je 11. veljače 2015., isporučilo četiri teglenice (PN 13126, 13127, 13130 i 13131) za prijevoz sirove nafte i produkata namijenjene za plovidbu rijekom.

Teglenice su sagrađene za švedsku tvrtku Wisby Tankers AB i dugačke su 59,5 metara, široke 16 metara te ukupno 4,6 metara visoke, a opsluživat će ih posebni gurači. Građene su pod nadzorom Klasifikacijskog društva Bureau Veritas. Ovo su prve ovogodišnje isporuke u 3. MAJ-u.

Danas su u Uljaniku s navoza 1 u more porinute dvije teglenice za prijevoz nafte i prerađevina (Tratank 82 i Tratank 83) koje ULJANIK Brodogradilište gradi za 3. MAJ Brodogradilište, odnosno za švedsku tvrtku Wisby Tankers. Prva dama svečanosti, kuma obiju teglenica, bila je Tanja Gortan stručni suradnik u kontrolingu u Uljanik d.d. koja je tradicionalnim presijecanjem konopa u more pustila obje barže.

- Posebno mi je zadovoljstvo i čast što danas u ulozi kume sudjelujem u dvostrukom porinuću. Zahvaljujem se stoga vlasniku teglenica, tvrtki Wisby Tankers i Upravi ULJANIK Brodogradilišta na ukazanom povjerenju. Sigurna sam da će u mojem sjećanju zauvijek ostati trenutak u kojem sam postala dijelom tako važnog događaja pri nastanku svakog plovila, naglasila je prilikom porinuća kuma Tanja Gortan.

Jučer (26. veljače) su u 3. MAJ Brodogradilištu porinute dvije riječne teglenice za prijevoz sirove nafte i produkata, namijenjene za plovidbu rijekom. Teglenice je 3.MAJ sagradio za švedsku tvrtku WISBY TANKERS AB.

Obje teglenice istih su karakteristika, dugačke 59,5 metara, široke 16 metara i ukupno 4,6 metara visoke. Nosivost im je 2500 tona. Opsluživat će ih posebni gurači.

U Uljaniku je u subotu 8. veljače s navoza „jedan“ u more porinuta gradnja 504 koju ULJANIK Brodogradilište gradi za Jadroliniju, hrvatskog nacionalnog brodara iz Rijeke. Riječ je o drugom iz serije od četiri istovjetna Ro-Ro putnička broda predviđena za ravnopravnu plovidbu u oba smjera kapaciteta 600 putnika ljeti, odnosno 320 zimi u zatvorenom salonu. Također brodovi će moći prevoziti 145 standardnih automobila ili 16 trailera svaki do 40 tona.

Porinuću su prisustvovali čelni ljudi Uljanika i Jadrolinije, a prva dama svečanosti bila je Sandra Bilić inženjerka u ULJANIK Brodogradilištu koja je tradicionalnim presijecanjem konopa pustila brod u more.

Nazočnima se na početku obratio Eduard Milovan direktor ULJANIK Brodogradilišta koji je istaknuo zapošljavanje kapaciteta Brodogradilišta i poslovnih sustava u okruženju te poslovnu suradnju Uljanika i Jadrolinije. Na koncu Milovan se na doprinosu i suradnji zahvalio inspektorima Jadrolinije, zatim inspektorima Hrvatskog registra brodova, i radnicima Uljanika koji ove godine planiraju porinuti ukupno šest gradnji.

U utorak, 4. veljače 2014. godine u 3. MAJ-u su porinute dvije nove riječne teglenice za prijevoz sirove nafte i produkata namijenjene za plovidbu rijekom. Teglenice je 3.MAJ sagradio za švedsku tvrtku WISBY TANKERS AB. Obje teglenice istih su značajki, dugačke 59,5 metara, široke 16 metara i ukupno 4,6 metara visoke. Nosivost im je 2500 tona. Teglenice su građene pod nadzorom Klasifikacijskog društva BUREAU VERITAS, a plovit će pod kolumbijskom zastavom.

Istog dana, u vremenu između dva porinuća, započeta je i obrada crne metalurgija za dvije nove asfalt teglenice.

Sa prvog je Navoza na svečanosti održanoj 11. veljače ove godine porinuta Novogradnja 719, zadnji iz serije od četiri tankera za prijevoz asfalta, nafte i kemikalija koje 3.MAJ gradi za švedsku tvrtku WISBY TANKERS.

Riječ je o tankerima dugačkim 133 metra, širokim 23 metra, nosivost im je 15.000 tdw, s glavnim pogonskim motorima sagrađenim u trećemajskoj tvornici motora i dizalica.

Porinuće, koje je vodio Tomislav Lukin, otvorio je direktor Sektora Proizvodnja 3.MAJ-a Vladimir Jardas, a u ime tvrtke WISBY TANKERS uzvanicima se obratio Jonas Engstrom.

ULJANIK Brodogradilište je danas (15. veljače) kompaniji United Shipping Services II isporučilo gradnju 489 pod nazivom „Stoja“. Riječ je o drugom brodu za prijevoz rasutog tereta iz serije od četiri ugovorena nosivosti 52.000 tona, dužine 189,90 i širine 32,24 metara kojeg pokreće Uljanikov MAN motor oznake 6S50MC-C7 snage 8.600 kW pri 121 o/min s kojim će brod postizati oko 15 čvorova brzine plovidbe.

Primopredajne dokumente potpisali su Silvan Kranjc član Uprave ULJANIK Brodogradilišta iDragutin Pavletić direktor Uljanik Plovidbe, a nakon potpisivanja dokumentaupriličeno je podizanje zastave na „Stoji“ čime je zaokružena primopredajabroda.

Radnici Uljanika su tijekom gradnje ovog brodapostavili značajan uspjeh i svojevrsni rekord, naime od porinuća do završetkasvih ispitivanja na brodu i pokusne plovidbe prošlo je samo osam tjedana,odnosno dva mjeseca, što je izniman radni doseg.

Napominjemo da je najboljevrijeme za spomenutu fazu procesa gradnje broda dosad bilo je tjedan dana duže. Ugovor za gradnju „Stoje“ potpisan je 18. siječnja2010. godine, kobilica je položena 17. lipnja 2011. godine, a brod je u moreporinut 28. listopada prošle godine. Kako doznajemo „Stoja“ bi do konca tjednatrebala isploviti na svoj prvi radni zadatak.

Ovo je prva ovogodišnja isporuka broda u Uljaniku odukupno šest planiranih, a podsjećamo kako je jučer u more porinut prvi TrailingHopper Suction Dredger za kompaniju JanDe Nul. Riječ je o brodu nosivosti 26.000 tona,dužine 147,6 metara i 30 metara širine koji će moći usisavati materijals dubine do 50 metara. Brod i radnu opremu pokretat će dva glavna diesel motora, svaki snage 7200 kW, a ukupna instaliranasnaga iznosi 15,65 MW.

U Uljaniku je danas s navoza 2 u more porinuta gradnja 496 – „Pedro 'Alvares Cabral“ prvi od dva ugovorena samohodna usisna jaružala (Traliling Suction Hopper Dredger) koje ULJANIK Brodogradilište gradi za luksemburšku kompaniju Jan De Nul S.A. Capellen G.D. Luxembourg.

Prva dama svečanosti porinuća bila je Dunja Pekišić zaposlenica u uredu JAN DE NULA u Uljaniku koja je uobičajenim presijecanjem konopa pustila brod u more. Nazočnima se prigodnim riječima obratio Eduard Milovan, član Uprave ULJANIK Brodogradilišta i direktor proizvodnje koji je pritom istaknuo izuzetno kvalitetnu suradnju sa svim predstavnicima brodovlasnika i njegovom kvalitetnom stručnom timu koji zajedno s ljudima u Uljaniku ulaže sve svoje znanje i iskustvo u realizaciju ovog projekta.

Milovan je istaknuo kako možemo biti zadovoljni učinjenim poslom te kako se radovi odvijaju po planu što daje jamstva kako će isporuka uslijediti tijekom kolovoza ove godine. Na koncu Milovan se zahvalio inspektorima „Bureau Veritasa“ i svim Uljanikovcima i Uljanikovim kooperantima na prvom od planiranih sedam ovogodišnjih porinuća, koje je ostvareno unatoč vrlo teškim i hladnim vremenskim uvjetima za rad u posljednja dva tjedna uz posebnu pohvalu zaposlenicima montaže trupa i opreme na navozima.

„Pedro 'Alvares Cabral“ nosivosti je 26.000 tona dužine 147,6 metara i 30 metara širine, a brod i radnu opremu pokretat će dva glavna dizelska motora svaki snage 7200 kW . Dubina s koje će moći usisavati materijal iznosi 42 do 50 metara. Ugovor za gradnju potpisan je u srpnju 2010. godine, a kobilica je položena u listopadu prošle godine. Brod će nakon isporuke ploviti pod zastavom Luxembourga.

Nakon porinuća na navoz je položena kobilica za gradnju 497, drugi brod iz serije samohodnih usisnih jaružala koje ULJANIK Brodogradilište gradi za kompaniju Jan De Nul.