U subotu 7. ožujka 2015. je u Uljaniku s navoza 2 u more porinuta gradnja 507 – „Isaac Newton“ sofisticirani višenamjenski brod za više vrsta specijalnih radova na moru čiju izgradnju je ULJANIK Brodogradilište ugovorilo s luksemburškom kompanijom Sofidra S.A.

Prva dama svečanosti i kuma broda bila je gospođa Rosinne Permanne koja je tradicionalnim presijecanjem konopa pustila brod u more. Nazočnima se obratio i Diego Bilić projektni menadžer koji je tom prilikom istaknuo da ovim porinućem Uljanik dovršava jednu fazu izgradnje ovog zahtjevnog projekta.

- Obzirom na izazove koje ovaj projekt stavlja pred sve sudionike procesa gradnje broda ovom ih prilikom želim pozvati na učinkovito i stručno djelovanje koje će uz dodatne napore rezultirati zadanim ciljevima. Takvim stavom želimo i dalje biti na razini visoke reputacije kompanije JAN DE NUL i ULJANIK Grupe na svjetskom tržištu pomorske industrije. Uloženo je s obje strane puno znanja i truda te smo uvjereni da ćemo na kraju postići cilj koji smo si zadali. Vjerujem da s kompanijom Jan De Nul s kojom smo u prethodnim poslovnim poduhvatima izgradili vrlo dobre poslovne odnose, suradnju i povjerenje dijelimo zadovoljstvo do sada postignutim rezultatom, zaključio je na koncu Bilić.

Prošlog četvrtka (5. ožujka) 3. MAJ Brodogradilište posjetio je nj.e. Eduard Aznar, veleposlanik Kraljevine Španjolske u Republici Hrvatskoj. Veleposlanik se tom prilikom sastao s Upravom 3. MAJ Brodogradilišta na čelu s predsjednikom uprave Domagojem Klarićem.

Nj.e. je tom prilikom istaknuo da Hrvatska ima veliki ugled u Španjolskoj, te naglasio kako bilateralna suradnja uistinu jača iz godine u godinu i da uvijek postoje područja gdje se suradnja može dodatno potaknuti, a jedno od njih svakako su mogućnosti za intenziviranje gospodarskih odnosa posebno na području brodogradnje između španjolskih i hrvatskih stručnjaka.

Danas, 20.03.2014. su u 3.MAJ Brodogradilištu porinute dvije riječne teglenice za prijevoz sirove nafte i produkata, namijenjene za plovidbu rijekom. Teglenice je 3.MAJ izgradio za švedsku tvrtku Wisby Tankers AB. Obje teglenice istih su karakteristika, dugačke 59,5 metara, široke 16 metara i ukupno 4,6 metara visoke. Nosivost im je 2.500 tona. Opsluživat će ih posebni gurači.

Teglenice su građene pod nadzorom Klasifikacijskog društva Bureau Veritas, a plovit će pod kolumbijskom zastavom.

U Uljaniku je danas s navoza 1 u more porinuta gradnja 505 koju ULJANIK Brodogradilište gradi za Jadroliniju, hrvatskog nacionalnog brodara iz Rijeke. Riječ je o trećem iz serije od četiri istovjetna Ro-Ro putnička broda predviđena za ravnopravnu plovidbu u oba smjera kapaciteta 600 putnika ljeti, odnosno 320 zimi u zatvorenom salonu. Također brodovi će moći prevoziti 145 standardnih automobila ili 16 trailera svaki do 40 tona.

Porinuću su prisustvovali čelni ljudi Uljanika i Jadrolinije, a prva dama svečanosti bila je Bojana Stanić Stanisavljević zaposlenica Tehničke službe Jadrolinije koja je tradicionalnim presijecanjem konopa pustila brod u more.

U Uljaniku je danas 29. ožujka s navoza 1 u more porinuta gradnja 493 - „Taurus“ prva od dvije ugovorene krmene kočarice (Fishing vessel - Stern Trawler) koje ULJANIK Brodogradilište gradi za rusku kompaniju CJSC „Taurus“ iz Murmanska. Riječ je o brodu namijenjenom ribolovu odnosno krmenom kočarenju i shodno tomu bit će opremljen postrojenjem za preradu, pakiranje, zamrzavanje i skladištenje ulovljene ribe.

Prva dama svečanosti, kuma broda, bila je Ekaterina Kolodkina, zamjenica ravnatelja za gospodarstvo i planiranje u tvrtki brodovlasnika koje je uobičajenim presijecanjem konopa pustila brod u more.

Uz Antona Brajkovića Predsjednika uprave Uljanika sa suradnicima, svečanosti porinuća broda prisustvovala je Njegova Ekscelencija dr. Robert Markaryan veleposlanik Ruske Federacije u Republici Hrvatskoj i Yury Parshev direktor kompanije CJSC „Taurus“ iz Murmanska.

Izašao je novi broj "Informacija"".

Informacije 02/2013

01. ožuka ove godine u riječkom brodogradilištu 3.MAJ isporučen je tanker 'SAO DOMINGOS SAVIO' koji je u 3.MAJ-u sagrađen za švedsku tvrtku Wisby Tankers.

Riječ je o tankeru za prijevoz asfalta, nafte i kemikalija duljine 133 metara, širine 23 metra i nosivosti 15.000 tona, a građen pod nadzorom Klasifikacijskog društva BUREAU VERITAS, i plovit će pod zastavom Maršalskih Otoka.

Glavni pogonski motor sagrađen je u tvornici Motora i dizalica 3.MAJ, a predstavlja prvi svjetski prototip u gradnji ovakvih brodskih motora.

Svečanosti isporuke uveličao je veleposlanik Kraljevine Švedske u Republici Hrvatskoj NJ.E. Fredrik Vahlquist.

U Uljaniku je u subotu 24. ožujka s navoza 1 u more porinuta gradnja 490 pod nazivom „Punta“ koju ULJANIK Brodogradilište gradi za kompaniju United Shipping Services odnosno za Uljanik Plovidbu.

Riječ je o brodu za prijevoz rasutog tereta nosivosti 52.000 tona, dužine 189,90 i širine 32,24 metara, a pokretat će ga Uljanikov MAN motor oznake 6S50MC-C7 snage 8.600 kW pri 121 o/min s kojim će brod postizati oko 15 čvorova brzine plovidbe.

Brod je u more tradicionalnim presijecanjem konopa pustila gospođica Maša Srdić učenica četvrtog razreda pulske Gimnazije. Nazočnima se obratio i Eduard Milovan član Uprave ULJANIK Brodogradilišta i direktor proizvodnje koji je istaknuo kako brodograditelji Uljanika mogu biti zadovoljni učinjenim poslom te kako je brod u visokom stupnju gotovosti, a isporuka je planirana za jesen ove godine. - Veliki doprinos tome svojim su radom dali inspektori kompanije Uljanik Plovidbe kojima čestitam i zahvaljujem na dobroj suradnji. Isto tako, zahvaljujem na pomoći inspektorima Hrvatskog registra brodova i Bureau Veritasa zaključio je na koncu Milovan.

Direktor Uljanik Povidbe Dragutin Pavletić također je izrazio zadovoljstvo projektom izgradnje četiri broda za prijevoz rasutih tereta u Uljaniku. Ugovor za gradnju „Punte“ potpisan je 28. lipnja 2010. godine, a kobilica je položena 28. listopada 2011. godine. Uljanik ovim brodovima zadržava kontinuitet proizvodnje u vremenima kada još uvijek nije došlo do značajnijeg oporavka brodograđevnog tržišta.