Jedriličarski klub Uljanik plovidba i ove godine na Bunarini organizira školu jedrenja za djecu uzrasta od 7 do 14 godina. Škola će trajati od ponedjeljka 22. lipnja do petka 3. srpnja u vremenu od 9 do 13 sati. Tijekom škole mladi polaznici naučit će osnove snalaženja na moru, teoriju jedrenja i kako raditi u timu. Cijena škole je 300 kuna, a svaki polaznik dobit će klupsku kapu i majcu. Sve dodatne informacije mogu se dobiti na broj telefona 098 983 92 27, na web stranici www.jk-uljanik-plovidba.hr te putem e-maila Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite..

3.MAJ je 15. svibnja 2015. isporučio posljednje dvije riječne teglenice iz serije (PN 13132 i 13133) za prijevoz sirove nafte i produkata. Izgrađene su za švedsku tvrtku WISBY TANKERS AB. Teglenice su dugačke 59,5 metara, široke 16 metara i ukupno 4,6 metara visoke, a opsluživat će je posebni gurači. Građene su pod nadzorom Klasifikacijskog društva BUREAU VERITAS.

U Uljaniku su 5. svibnja 2015. godine s navoza 1 u more porinute gradnje 518 i 519 – teglenice za prijevoz nafte i prerađevina koje ULJANIK Brodogradilište gradi za 3. MAJ Brodogradilište odnosno za švedsku tvrtku Wisby Tankers AB.

Prva dama svečanosti porinuća bila je gospođa Kristina Reljin rukovoditeljica nabave nemetala kemijskih i elektro proizvoda u društvu Uljanik d.d. koja je uobičajenim presijecanjem konopa pustila teglenicu u more. Reljin se tom prilikom zahvalila tvrtki Wisby Tankers AD i ULJANIK Brodogradilištu na ukazanom povjerenju i prilici da kao kuma sudjeluje u tako značajnom trenutku kao što je prvi dodir plovila i mora.

Riječ je o teglenicama dužine 59,5 metara, širine 16 metara i ukupno 4,6 metara visine uz nosivost od 2,500 tona koju će tijekom eksploatacije opsluživati posebni gurači. Izgradnja teglenice je pod nadzorom Klasifikacijskog društva ABS, (American Bureau of Shipping), a plovit će pod kolumbijskom zastavom. Nakon porinuća na navoz je položena kobilica za gradnju 511 LPG teglenicu za istog naručitelja.

Otvarajući novo desetljeće ove tradicionalne 51. Pulske regate, Jedriličarski klub ULJANIK Plovidba sa svojom sekcijom krstaša, vraća ovu regatu u akvatorij Pulske luke. Trajni je cilj povratak jedrenja krstaša (velikih regatnih jedrilica) u samo središte našeg grada.

Organizacijom ove regate želimo doprinijeti obilježavanju 70 godišnjice oslobođenja Grada, te našoj Puli na ovaj način čestitati Dan Grada.

U subotu 9. svibnja u 11 sati predviđen je start u Pulskoj luci, atraktivan okret oko bove ispred željezničke stanice, nakon toga okret oko bove ispred Riječkog gata i ACI marine, te izlazak prema lukobranu i oplovljavanje otoka Jerolim. Budući su predviđena dva takva obilaska Jerolima, najveći dio regate bit će dostupan svim onima koji će natjecanje pratiti bilo s Riječkog gata, šetnice ispred željezničke stanice, kompleksa Katarine ili Štinjana.

U BI 3.MAJ d.d. danas je svečano isporučena Gradnja 718.

Isporučena gradnja 718 'Palanca Sidney'

Tekst poziva za Glavnu skupštinu BI 3.MAJ d.d.

Poziv za Glavnu skupštinu BI 3.MAJ d.d.

Odluke Nadzornog odbora BI 3.MAJ d.d. od 23.05.2013 godine.

Odluke Nadzornog odbora BI 3.MAJ d.d. od 23.05.2013 godine

Poziv za 12. sjednicu Nadzornog odbora BI 3.MAJ d.d. u PDF formatu.

Poziv za 12. sjednicu Nadzornog odbora BI 3.MAJ d.d.


Članak preuzet iz 'Glasa Istre' 20.05.2013.

Prema posljednjim informacijama iz pulskog Uljanika nastavljaju se opsežni razgovori i vrlo ozbiljni sastanci oko pripreme dokumentacije za Uljanikovo preuzimanje riječkog 3.Maja.

U pulskom škveru doznajemo da se intenzivno radi na finalizaciji svih formalnih odluka i akata vezanih za ulazak Uljanika u vlasništvo riječkog 3. maja. Sam model integracije riječkog brodogradilišta u Uljanik Grupu već je gotovo u potpunosti definiran i trenutno je u proceduri usuglašavanja pred stručnim tijelima EU komisije.

Kako doznajemo, predstavnici Uljanika s resornim ministarstvom i Hrvatskom brodogradnjom Jadranbrod dovršavaju i sam ugovor o prijenosu dionica koji bi trebao biti potpisan do konca lipnja.

Pulsko brodogradilište u ovom velikom poslovno-proizvodnom pripajanju vidi nove mogućnosti kako za 3. maj tako i za Uljanik. Kako nam kažu, nakon kvalitetne integracije i redefiniranja određenih procesa koji se danas nepotrebno preklapaju, moguće je ostvariti značajne sinergijske efekte koji bi dali novu kvalitetu i jednom i drugom brodogradilištu.

Obrada tržišta, projektiranje, nabava i financiranje samo su neki od ključnih područja na kojim vrijedi logika "veći projekti-bolji uvjeti".

Stoga nema bojazni da će ijedno brodogradilište ostati bez gradnje brodova, štoviše, kažu nam pulski brodograditelji, dva će brodogradilišta moći konkurirati i za poslove većih serija brodova, koje do danas pojedinačno nije bilo moguće izgraditi u zahtijevanom, često vrlo kratkom roku. (C. B. GALIĆ)


ULJANIK Brodogradilište je danas (16. svibnja) luksemburškoj kompaniji Jan De Nul S.A. Capellen G.D. Luxembourg isporučilo gradnju 497 pod nazivom „Bartolomeu Dias“ riječ je o drugom izgrađenom samohodnom usisnom jaružalu (Trailing Suction Hopper Dredger) nosivosti 26.000 tona dužine 147,6 i 30 metara širine. Primopredajne dokumente potpisali su Robby De Backer direktor odjela za novogradnje JDN Grupe i Marinko Brgić član uprave ULJANIK-a d.d. Predsjednik uprave ULJANIK Brodogradilišta.

Podsjetimo još jednom, hopperi su složeni plovni objekti za obavljanje pomorskih radova i koriste se za usisavanje i transportiranje materijala s morskog dna. Za razliku od četiri isporučena Self Propelled Cutter Suction Dredgera uljanikovci su na „hopperima“ u svoje ruke u potpunosti preuzeli projekt i konstrukciju broda, tako da se ulaganje u tehnologiju i znanje koje je bilo potrebno na ranije izgrađenim brodovima (cutterima) pretočilo u neprocjenjivo iskustvo koje sada Uljaniku omogućuje samostalnu gradnju dredgera. Spomenuto je sasvim u skladu s uljanikovom orijentacijom u niše specijalnih brodova veće dodane vrijednosti.

U Uljaniku je danas (10. svibnja) s navoza 1 u more porinuta gradnja 498 pod nazivom „Barda“ koju ULJANIK Brodogradilište gradi za kompaniju Azerbaijan State Caspian Shipping Company iz Republike Azerbajdžan.

Riječ je o brodu nosivosti 5.000 tona koji će prevoziti 54 vagona. Brod dužine 154,80 i širine 17,5 metara pokretat će dva Uljanik-MAN B&W motora oznake 5S26MC6 svaki snage 2000 kW pri 250 o/min s kojim će postizati 14,5 čvorova brzine plovidbe. Brod je u more tradicionalnim presijecanjem konopa pustila gospođa Yegane Dadasheva zaposlenica spomenuta tvrtke, a svečanosti porinuća prisustvovala je i Njegova ekselencija Kamil Khasiyev veleposlanik Republike Azerbajdžan u Hrvatskoj, zatim Aydin Bashirov predsjednik kompanije Azerbaijan State Caspian Shipping Company sa svojim najbližim suradnicima, gradonačelnik Pule Boris Miletić i predsjednik Uprave ULJANIK Grupe Anton Brajković.

Nazočnima se na početku obratio Marinko Brgić predsjednik Uprave ULJANIK Brodogradilišta koji je istaknuo kako danas za Azerbaijan State Caspian Shipping Company plovi 11 brodova sagrađenih u Uljaniku. - Izuzetna suradnja, koja je između danas vodećih ljudi kompanije i Uljanika započela prije 28 godina ovim ugovorima je potvrđena, produbljena te je stvorena čvrsta osnova za njenu budućnost zaključio je Brgić.

Predsjednik Azerbajdžanske državne kaspijske morske plovidbe Aydin Bashirov istaknuo je kako su brodograditelji Uljanika prije skoro tri desetljeća, od 1984. do 1986. godine izgradili i predali kaspijskim brodarima osam paroma - trajekta, brodova za prijevoz željezničkih vagona. Svi su ti paromi postali dijelom Kaspijske flote te i danas uspješno plove transportnim koridorom Europa-Kavkaz-Azija. Trenutna suradnja s Uljanikom nastavljena je ponajviše zaslugom uvaženog Iljhama Alijeva, predsjednika Republike Azerbajdžan koji svesrdno pomaže brodarima u procesu obnove Kaspijske flote. Suradnja između Hrvatske i Azerbajdžana razvija u svim sferama i naša je dužnost podržati taj proces, tj. pomagati jedni drugima, rekao je na koncu Bashirov.

Ovo je bilo treće ovogodišnje porinuće u Uljaniku, a istodobno je na navozu 1 u tijeku montaža i gradnje 499 drugog broda za prijevoz vagona koji ULJANIK Brodogradilište gradi za istog naručitelja. Ugovori za gradnju novogradnji 498 i 499 potpisani su u svibnju 2011. godine, a planirani rok isporuke prvog broda je konac ljeta ove godine. Budući da je danas radni dan porinuću su mogli prisustvovati uljanikovci, njihovi gosti i poslovni partneri.