U ponedjeljak 28. rujna 2015. godine, u Uljaniku je svečano potpisan ugovor između ULJANIK d.d. i Kuvajtskog naručitelja Livestock Transport & Trading Co. K.S.C., Kuwait. Obzirom da se radi o otvaranju sasvim novog i zanimljivog tržišta te iznimno važnog projekta, na potpisivanju ugovora su, uz predsjednika ULJANIK Grupe Giannia Rossande s najbližim suradnicima, nazočili i Bader Al Subaiee (Chairman), Osama Bodai (Chief Executive Officer), i Ahmad Al Majed (Manager – International Trading) iz Kuvajtske tvrtke, a uz njih su iz firme KLTT bili prisutni i Jaya Kumar Iyer (Assistance Managing director) te Chris Murthi (Managing Director) iz Britanske brokerske kuće Quintus Shipping Limited. Ispred Uljanika, ugovor o gradnji potpisao je Serđo Pajković direktor sektora prodaje.

U Uljaniku je jučer (17. rujna) s navoza 1 u more porinuta gradnja 511 (13174) – LPG (liquid petroleum gas) teglenica za prijevoz ukapljenog plina koju ULJANIK Brodogradilište gradi za 3. MAJ Brodogradilište, odnosno za švedsku tvrtku Wisby Tankers AB.

Prva dama svečanosti porinuća bila je gospođa Nina Milevoj, kadrovik u ljudskim resursima, služba radnih odnosa, koja je uobičajenim presijecanjem konopa pustila teglenicu u more. Gospođa Milevoj se tom prilikom zahvalila tvrtki Wisby Tankers AD i ULJANIK Brodogradilištu na ukazanom povjerenju i prilikom da kao kuma sudjeluje u tako značajnom trenutku kao što je prvi dodir plovila i mora. – Velika mi je čast biti kuma ovoj teglenici i ovo je zasigurno trenutak koji će ostati u mojem sjećanju zauvijek jer njezin prvi dodir s morem predstavlja završetak jedne i početak druge etape u njezinoj izgradnji, rekla je tom prilikom kuma Milevoj.

Prošle srijede (27. kolovoza) je na navoz 2 na Otoku položena kobilica za gradnju 507 višenamjenski brod za više vrsta specijalnih radova na moru čiju izgradnju je ULJANIK Brodogradilište 2013. godine ugovorio s luksemburškom kompanijom Sofidra S.A.

Riječ je o brodu ukupne dužine 138 metara i 32 metra širine koji će biti opremljen za polaganje kabela na morsko dno, te za zatrpavanje kanala u koje su položeni kabeli. Između ostalog može služiti za prijevoz tereta na otvorenoj palubi kao što su npr. vjetroelektrane ili se koristiti kao radna platforma za sve konstrukcijske radove, podmorske i off shore projekte. Ovaj složeni plovni objekt pogonit će četiri MAN Diesel&Turbo motora svaki snage 2.970 kW pri 720 o/min. (elektropropulzija), a u potpunosti automatizirana strojarnica imat će instaliranu snagu od dva MW.

U Uljaniku je 28. rujna s navoza 1 u more porinuta gradnja 491 pod nazivom "Valovine" koju ULJANIK Brodogradilište gradi za kompaniju ULJANIK Financije društvo u sastavu ULJANIK Grupe namijenjeno izgradnji brodova za vlastitu flotu u vrijeme niskog intenziteta svjetskog tržišta te nižih cijena novogradnji.

Brod je u more tradicionalnim presijecanjem konopa pustila gospođa Pavlina Klasta poslovna tajnica predsjednika Uprave ULJANIK Grupe. Nazočnima se obratio i Eduard Milovan direktor ULJANIK Brodogradilišta koji je istaknuo kako osim zapošljavanja vlastitog kapaciteta brodogradilišta i poslovnih sustava u okruženju, Gr.491, kao i cijela serija brodova za prijevoz rasutih tereta ima za cilj svladavanje svjetske krize na tržištu brodova uz zadržavanje kontinuiteta proizvodnje i proširenje flote domaćeg naručitelja. Milovan se tom prilikom zahvalio i čestitao inspektorima „Uljanik Shipmanagementa“, “Hrvatskog registra brodova“ i „Bureau Veritasa“ na dobroj suradnji istaknuvši najveće zasluge i čestitke svim zaposlenicima „Uljanika“ na uspješnom porinuću.

Donosimo prvu obavijest o 21. Simpoziju Teorija i praksa brodogradnje koji će se od 2. do 4. listopada 2014. godine održati u hotelu Corinthia u Baški na otoku Krku, u organizaciji Tehničkog fakulteta Sveučilišta u Rijeci i Brodogradilišta Viktor Lenac. Link za više informacija.

ULJANIK Brodogradilište nedavno je Fincantierijevom brodogradilištu Margera blizu Venecije isporučio dimljak i dio nadgrađa za kruzer pod imenom „Costa Diadema“.

Izrada radioničke dokumentacije počela je u veljači ove godine, a izradili su je u uljanikovoj Konstrukciji trupa prema klasi Fincantieri. ULJANIK Brodogradilište je također izradilo čelični dio konstrukcije sekcije, dok su radove na aluminijskom dijelu i bravarski dio poslova odradili radnici Proizvodnje opreme iz Vodnjana. Kako doznajemo sekcija dimnjaka će u jednom dijelu biti montirana na brod.


Predsjednik Uprave 3.MAJ BRODOGRADILIŠTA d.d. Rijeka Zdravko Pliško i, u ime Uprave ULJANIKA d.d., direktor ULJANIK Poslovno informacijskog sustava d.o.o. Hrvoje Markulinčić primili su danas članove Radničkog vijeća 3.MAJ BRODOGRADILIŠTA d.d. na sastanku na kojem se novi predsjednik Uprave 3.MAJ-a upoznao sa članovima i načinom rada Radničkog vijeća.

Članovima Radničkog vijeća dane su informacije o predstojećim koracima u procesu integracije 3.MAJ-a u ULJANIK Grupu, te je najavljen skori sastanak na kojem će se konkretizirati aktivnosti iz procesa integracije.

Nakon sastanka su obavljeni i razgovori sa čelništvom Udruge dragovoljaca i veterana Domovinskog rata RH Grada Rijeke – Kluba 3.MAJ Rijeka. Predstavnici Udruge su predstavili djelovanje Kluba i probleme prisutne u braniteljskoj populaciji.


ULJANIK Brodogradilište je danas (27. rujna) kompaniji Azerbaijan State Caspian Shipping Company iz Republike Azerbajdžan isporučilo gradnju 499 pod nazivom „Balaken“. Riječ je o drugom od dva ugovorena broda nosivosti 5.000 tona za prijevoz vagona Kaspijem. Brod dužine 154,80 i širine 17,5 metara pokretat će dva Uljanik-MAN B&W motora oznake 5S26MC6 svaki snage 2000 kW pri 250 o/min s kojim će postizati 14,5 čvorova brzine plovidbe, a ukupno će moći prevoziti 54 vagona.

Valja istaknuti kako je od početka montaže „Balakena“ na navozu, 30. ožujka ove godine, do današnje isporuke vlasniku prošlo nepunih šest mjeseci, što je najkraće razdoblje od početka montaže do isporuke u posljednjih 15-ak godina, te predstavlja izniman uspjeh svih radnika Uljanika.

Primopredajne dokumente potpisali su Anton Brajković predsjednik uprave ULJANIK Grupe i Aydin Bashirov predsjednik uprave Azerbaijan State Caspian Shipping Company. Nakon potpisivanja dokumenta na „Balakenu“ je upriličeno podizanje zastave čime je zaokružena svečanost primopredaje broda vlasniku kojoj su uz predstavnike vlasnika i posade broda prisustvovali i čelni ljudi Uljanika.

Brajković je tom prilikom zahvalio predsjedniku uprave Bashirovu na ukazanom povjerenju koje je Uljanik opravdao isporučivši brodove u skladu s potpisnim ugovorom, dok je Bashirov naglasio dugogodišnju suradnju s Uljanikom i iskazao zadovoljstvo izgrađenim i isporučenim brodovima.

Podsjetimo, prije dva tjedna Uljanik je istoj kompaniji isporučio wagon carrier „Bardu“ brod istovjetan „Balakenu“, a valja istaknuti kako za Azerbaijan State Caspian Shipping Company danas plovi nekoliko brodova izgrađenih u ULJANIK Brodogradilištu, ta da je slične brodove za prijevoz vagona Uljanik je gradio prije šest godina, ali i sredinom osamdesetih prošlog stoljeća kada je također izgrađeno osam tzv. „paroma“ brodova za prijevoz vagona. Današnjom isporukom suradnja, koja je između trenutno vodećih ljudi Azerbaijan State Caspian Shipping Company i Uljanika započela prije 28 godina na svojevrstan je način opetovano potvrđena i produbljena te čini čvrstu osnovu za buduće poslove. Ugovor za gradnju „Balakena“ i potpisan je u svibnju 2011. godine, a brod je u more porinut 15. lipnja ove godine. Uskoro nakon isporuke „Balaken će s posadom isploviti put Kaspija.

ULJANIK Brodogradilište je danas kompaniji Azerbaijan State Caspian Shipping Company iz Republike Azerbajdžan isporučilo gradnju 498 pod nazivom „Barda“. Riječ je o prvom od zasad dva ugovorena broda nosivosti 5.000 tona za prijevoz vagona Kaspijem. Brod dužine 154,80 i širine 17,5 metara pokretat će dva Uljanik-MAN B&W motora oznake 5S26MC6 svaki snage 2000 kW pri 250 o/min s kojim će postizati 14,5 čvorova brzine plovidbe, a ukupno će moći prevoziti 54 vagona.

Brod dužine 154,80 i širine 17,5 metara pokretat će dva Uljanik-MAN B&W motora oznake 5S26MC6 svaki snage 2000 kW pri 250 o/min s kojim će postizati 14,5 čvorova brzine plovidbe, a ukupno će moći prevoziti 54 vagona.

Primopredajne dokumente potpisali su Serđo Pajković rukovoditelj odjela Projekt, prodaja i kalkulacija ULJANIK Brodogradilišta i Shahid Orujov pomoćnik direktora Azerbaijan State Caspian Shipping Company. Nakon potpisivanja dokumenta upriličeno je podizanje zastave na „Bardi“ čime je zaokružena svečanost primopredaje broda vlasniku kojoj su uz predstavnike vlasnika i posade broda prisustvovali i čelni ljudi Uljanika.

Podsjetimo, za Azerbaijan State Caspian Shipping Company danas plovi nekoliko brodova izgrađenih u ULJANIK Brodogradilištu, a slične brodove za prijevoz vagona Uljanik je gradio prije šest godina, ali i sredinom osamdesetih prošlog stoljeća kada je također izgrađeno osam tzv. „paroma“ brodova za prijevoz vagona. Današnjom isporukom suradnja, koja je između trenutno vodećih ljudi Azerbaijan State Caspian Shipping Company i Uljanika započela prije 28 godina na svojevrstan je način opetovano potvrđena i produbljena te čini čvrstu osnovu za buduće poslove. Ugovor za gradnju „Barde“ i potpisan je u svibnju 2011. godine, a brod je u more porinut 10. svibnja ove godine. Uskoro nakon isporuke „Barde“ ULJANIK Brodogradilište će Azerbaijanskoj kompaniji isporučiti i „Balakena“ drugi brod za prijevoz vagona koji je trenutno u završnoj fazi opremanja pred odlazak na pokusnu plovidbu.