U utorak, 28. veljače 2017. godine društvo 3.MAJ Brodogradilište d.d. isporučilo je novogradnju 722 naručitelju HIGHLINK SHIPPING COMPANY Ltd., Limassol, Cipar (Marflet Marine).
Riječ je o tankeru za prijevoz nafte, naftnih prerađevina i kemikalija dužine 183 m, širine 32 m i nosivosti 49.999 t te glavnim pogonskim motorom snage 5.756 kw.
Riječ je o tankeru za prijevoz nafte, naftnih prerađevina i kemikalija dužine 183 m, širine 32 m i nosivosti 49.999 t te glavnim pogonskim motorom snage 5.756 kw.
U srijedu, 18. siječnja 2016. godine, isporučen je i drugi asfalt tanker - novogradnja Palanca Cadiz, koju je 3.MAJ Brodogradilište gradio za švedsku kompaniju WISBY TANKERS. Ovaj je tanker porinut sredinom travnja 2016. godine, dok je prva sekcija montirana u ožujku 2015. godine.
3. MAJ Brodogradilište je za švedsku kompaniju izgradio dva istovjetna asfalt tankera dugačkih 133 i širokih 23 metara, nosivosti 15000 tona te glavnim pogonskim motorom koji je sagrađen u riječkoj tvornici Motora i dizalica. Specifičnost tih brodova - novogradnji 730 (Palanca Rio) i 731 (Palanca Cadiz), je postojanje dvanaest neovisnih tankova tereta koji su namijenjeni prijevozu asfalta, uz održavanje temperature tereta na 250°C. Tankovi su na strukturu broda oslonjeni i pozicionirani vertikalnim osloncima i strukturnim ključevima-pozicionerima. Neovisni tankovi formirali su se na navozu od ukupno šest velikih trodimenzionalnih sekcija (montažnih jedinica), mase do 300 tona svaka.
3. MAJ Brodogradilište je za švedsku kompaniju izgradio dva istovjetna asfalt tankera dugačkih 133 i širokih 23 metara, nosivosti 15000 tona te glavnim pogonskim motorom koji je sagrađen u riječkoj tvornici Motora i dizalica. Specifičnost tih brodova - novogradnji 730 (Palanca Rio) i 731 (Palanca Cadiz), je postojanje dvanaest neovisnih tankova tereta koji su namijenjeni prijevozu asfalta, uz održavanje temperature tereta na 250°C. Tankovi su na strukturu broda oslonjeni i pozicionirani vertikalnim osloncima i strukturnim ključevima-pozicionerima. Neovisni tankovi formirali su se na navozu od ukupno šest velikih trodimenzionalnih sekcija (montažnih jedinica), mase do 300 tona svaka.
Opširnije:U 3. MAJ Brodogradilištu isporučena novogradnja 731 - Palanca Cadiz
U 3.MAJ-u , 29. prosinca u 11,30 sati s Navoza 1 u more je porinuta gradnja 732 koju 3.MAJ Brodogradilište gradi za kanadsku kompaniju ALGOMA CENTRAL CORPORATION. Riječ je o prvom od pet samoiskrcavajućih brodova za prijevoz rasutog tereta, dugačkog 198 m i 23 m širokog, nosivosti 24900 t.Njihova je specifičnost što su namijenjeni plovidbi Velikim jezerima na granici SAD-a i Kanade što diktira njihove dimenzije i veličinu, po čemu su takvi brodovi i svrstani u posebnu kategoriju.
Rukovoditelj montaže u 3.MAJ Brodogradilištu, gospodin Damir Mucić pozdravio je sve prisutne u ime zaposlenika ULJANIK Grupe i 3.MAJ Brodogradilišta te zahvalio svim projektantima, inženjerima i radnicima koji su sudjelovali u projektiranju i gradnji broda na uloženom trudu i angažmanu. Kumi broda, gospođi Danieli Kovačević Pavičić, zaželio je uspješno kumovanje ovoj gradnji, a brodu mirnu plovidbu.
Rukovoditelj montaže u 3.MAJ Brodogradilištu, gospodin Damir Mucić pozdravio je sve prisutne u ime zaposlenika ULJANIK Grupe i 3.MAJ Brodogradilišta te zahvalio svim projektantima, inženjerima i radnicima koji su sudjelovali u projektiranju i gradnji broda na uloženom trudu i angažmanu. Kumi broda, gospođi Danieli Kovačević Pavičić, zaželio je uspješno kumovanje ovoj gradnji, a brodu mirnu plovidbu.