U petak, 9. prosinca 2016. godine, Uljanik obilježava 160 godina svog postojanja i rada. Ovu značajnu obljetnicu ULJANIK Grupa, koja danas objedinjuje pulsko i riječko brodogradilište, dočekuje sa 21 brodom u knjizi narudžbi.
Priča o pulskom Uljaniku priča je o inovativnosti. Još za vrijeme Austro-ugarske monarhije u Puli su građene podmornice. Sedamdesetih godina prošlog stoljeća pulski su se brodograditelji upustili u poduhvat svjetskih razmjera. Razvili su tehniku gradnje trupa iz dva dijela, čije su polovice potom spajali u moru, a rezultat toga bio je i tanker »Kanchenjunga«, najveći brod ikad izgrađen na hrvatskoj strani Jadrana. »Kanchenjunga«, kojeg je Uljanik isporučio 1975. godine, bio je dug 335 metara, širok 52 i visok 28 metara, a imao je nosivost od 277.120 tona. Danas, četrdeset godina poslije, Uljanik je jedno među svega par brodogradilišta u svijetu koje ima reference u gradnji vrlo složenih i skupih jaružara. Višegodišnja suradnja sa jednom od vodećih kompanija za podmorske građevinske radove, belgijskim Jan De Nulom, rezultirala je da se u Puli upravo gradi najjači jaružar na svijetu, sa instaliranom snagom od čak 40 megavata.

Uz nazočnost predstavnika naručitelja broda, klas.ustanove Lloyd Register te 3. MAJ Brodogradilišta, u petak 25.11.2016. na probnom stolu 3.MAJ MID uspješno je ispitan motor koji je namijenjen za ugradnju u Nov.732, prvi brod iz serije za naručioca Algoma Central Corporation.

Radi se o motoru br.30732 tipa 5RT Flex 50-D , Tier II, maksimalne kontinuirane snage 7100 kW pri 101,7 okr/min.