Poziv upućujemo svim kooperantskim tvrtkama koje posluju ili namjeravaju poslovati u ULJANIK Brodogradilištu d.d., a odnosi se na predstojeće povećanje potreba kapaciteta metalskih zanimanja i to najviše;

  • elektrozavarivača
  • brodomontera
  • brusača
  • brodocjevara i dr.
Poštovani kooperanti, partneri i oni koji će te to tek postati, kao što i sami znate početkom 2016. godine ULJANIK Brodogradilište ušlo je u vrlo zahtjevan i izazovan proizvodni program koji od svih nas uključenih u proces gradnje broda traži maksimalni angažman i povećanje kapaciteta što smo uostalom i imali u vrijeme pozitivnih konjunktura brodograđevnog tržišta unatrag 10-tak godina. Sada se program izgradnje u različitim tržišnim nišama počevši od brodova za prijevoz automobila i kamiona, preko brodova za iskope morskog dna, podiznih plovnih platformi do brodova za prijevoz stoke, na najbolji mogući način vratio i traži od nas da zajedno alociramo svoje najbolje resurse pri njegovoj realizaciji.

Zaposlenost ili bolje rečeno prezaposlenost svih kapaciteta ULJANIK Brodogradilišta je potpuna u 2016. i 2017. godini. Također se vrlo uredno popunjava knjiga narudžbi za 2018. godinu, a najave za 2019. su još i bolje. Stoga s punim povjerenjem očekujemo Vaš doprinos povećanja postojećih kapaciteta traženih metalskih zanimanja do ponuda prema jednom od modela ugovaranja, KUR (ključ u ruke pri angažmanu jednog zanimanja) i PUR (proizvod u ruke pri angažmanu više različitih kombiniranih zanimanja).

Direktor ULJANIK Brodogradilišta
Silvan Kranjc

Pomoćnik direktora ULJANIK Brodogradilišta
Aleksandar Kajtez

U ponedjeljak, 14. ožujka 2016., ULJANIK d.d. potpisao je Ugovore o gradnji 2+2+2 broda za luksemburškog naručitelja CLdN roro S.A. (Cobelfret).

Riječ je o Ro-Ro brodovima kapaciteta 5500Lm za prijevoz kamiona, automobila i kontejnera na prikolicama. Brodovi su dužine 211m, širine 32m dok im projektni gaz iznosi 7.4m.

Glavni, sprohodni, motor MAN nominalne snage 10800kW pri 114 o/min, brodove će pokretati do brzine od 17,6 čv. Imati će ukupno osam paluba dok će im pristanak u luku omogućavati sustav bočnih porivnika snage u ukupnom iznosu od 7000kW. Ugrađeni osovinski generator snage 2300kVA imati će mogućnost motorskog rada u kondiciji „take me home“ a notacije klase uključivati će bazičnu pripremu za buduću ugradnju LNG propulzije koja podrazumijeva projektnu razradu koncepta broda pogonjenog na ukapljeni prirodni plin.

Kuma porinuća novogradnje 722

U petak, 29. siječnja u 11,30 sati, u Rijeci je porinuta gradnja 722 koju 3. MAJ Brodogradilište gradi za španjolsku kompaniju MARFLET MARINE. U ime ULJANIK Grupe, prisutne je pozdravio direktor 3.MAJ Brodogradilišta, gospodin Domagoj Klarić i ujedno zahvalio svim projektantima, inženjerima i radnicima na uspješnom sudjelovanju u projektiranju i gradnji tankera te uloženom trudu i angažmanu.

Operaciju porinuća, uspješno je vodio voditelj porinuća, gospodin Željko Vučković. Riječi blagoslova i mirno more brodu i njegovoj posadi udijelio je velečasni Luka Lučić, a prva dama porinuća bila je gospođa Ana Tišlerić, zaposlena na radnom mjestu konstruktor – projektant, koja je presijecanjem vrpce, brodu PANAGIA THALASSINI zaželjela mirno more sretnu plovidbu.