U ponedjeljak, 14. ožujka 2016., ULJANIK d.d. potpisao je Ugovore o gradnji 2+2+2 broda za luksemburškog naručitelja CLdN roro S.A. (Cobelfret).

Riječ je o Ro-Ro brodovima kapaciteta 5500Lm za prijevoz kamiona, automobila i kontejnera na prikolicama. Brodovi su dužine 211m, širine 32m dok im projektni gaz iznosi 7.4m.

Glavni, sprohodni, motor MAN nominalne snage 10800kW pri 114 o/min, brodove će pokretati do brzine od 17,6 čv. Imati će ukupno osam paluba dok će im pristanak u luku omogućavati sustav bočnih porivnika snage u ukupnom iznosu od 7000kW. Ugrađeni osovinski generator snage 2300kVA imati će mogućnost motorskog rada u kondiciji „take me home“ a notacije klase uključivati će bazičnu pripremu za buduću ugradnju LNG propulzije koja podrazumijeva projektnu razradu koncepta broda pogonjenog na ukapljeni prirodni plin.

Kuma porinuća novogradnje 722

U petak, 29. siječnja u 11,30 sati, u Rijeci je porinuta gradnja 722 koju 3. MAJ Brodogradilište gradi za španjolsku kompaniju MARFLET MARINE. U ime ULJANIK Grupe, prisutne je pozdravio direktor 3.MAJ Brodogradilišta, gospodin Domagoj Klarić i ujedno zahvalio svim projektantima, inženjerima i radnicima na uspješnom sudjelovanju u projektiranju i gradnji tankera te uloženom trudu i angažmanu.

Operaciju porinuća, uspješno je vodio voditelj porinuća, gospodin Željko Vučković. Riječi blagoslova i mirno more brodu i njegovoj posadi udijelio je velečasni Luka Lučić, a prva dama porinuća bila je gospođa Ana Tišlerić, zaposlena na radnom mjestu konstruktor – projektant, koja je presijecanjem vrpce, brodu PANAGIA THALASSINI zaželjela mirno more sretnu plovidbu.

Novogradnja 530

U studenome 2015. godine, u pulskom je brodogradilištu potpisan ugovor s australskom kompanijom Scenic, čime je dogovorena izgradnja luksuznog putničkog broda, namijenjenog krstarenjima cijelim svijetom, no posebno polarnim i tropskim područjima.

Radi se o projektu koji spada u nekoliko najskuplje izgrađenih brodova u Hrvatskoj te i prvog ugovorenog ovih karakteristika.