Postani Uljanikovac


STVARAJMO ZAJEDNO NOVO POGLAVLJE U POVIJESTI ULJANIKA

Dugogodišnje iskustvo u gradnji svih tipova brodova čini ULJANIK prilagodljivim i fleksibilnim svjetski poznatim graditeljem brodova. Posljednja dva desetljeća gradnje modernih brodova za prijevoz automobila i kamiona, te višenamjenskih brodova za prijevoz vagona, kontejnera i automobila nastavljaju se gradnjom jaružala, kompleksnih i sofisticiranih brodova za izvođenje podmorskih radova, brodova za prijevoz žive stoke i luksuznog putničkog broda s posebnom namjenom plovidbe polarnim područjima.

Grimaldi, Jan De Nul, Stena, Novoship, Ray Car Carriers, Krupp, Marflet, Dyviships, Siem Shipping, SIBA Ships, te posredno NYK i Volkswagen, samo su neke od poznatih svjetskih kompanija koje su gradile i grade brodove unutar ULJANIKA.

Od 1856. pa do danas ULJANIK je uvijek postavljao visoke standarde profesionalnosti i kvalitete u brodogradnji.


ZAŠTO ULJANIK?

U ULJANIKU se trudimo dijeliti zadovoljstvo novih projekata te izgraditi pozitivno i kreativno radno okruženje na uzajamnom poštovanju i profesionalnosti. ULJANIK kao proizvodni sustav nudi mogućnost razvoja svih tipova zanimanja te omogućava zaposlenicima stručna osposobljavanja, usavršavanja i prekvalifikacije. Svjesni smo da su trud i zalaganje naših zaposlenika pokretači ULJANIKOVA uspjeha, te bez njih niti jedan od projekata ne bi bilo moguće ostvariti.


STREMLJENJA

Stručnost, kreativnost, znanje, motivacija, rad, suradnja, odgovornost i lojalnost te usmjerenost ka naručitelju.

CILJ

Cilj novog zapošljavanja je unapređenje postojećeg tima i stvaranje novih generacija zaposlenika ULJANIKA koji će doprinijeti razvojnom ciklusu i jačanju konkurentnosti u nadolazećim izazovima.

Cilj nam je s visokom stručnošću i motivacijom, udruženim s vrhunskom kvalitetom isporučenih brodova, i dalje graditi čvrste odnose s naručiteljima, zaposlenicima i cjelokupnim okruženjem.


KAKO DO CILJA?

Kada govorimo o zapošljavanju, vizija ULJANIKA je osnažiti lojalnost dosadašnjih, ali i budućih partnera putem kreativnosti, znanja i odgovornosti, te postavljanje novih standarda društveno odgovornog poslovanja.

Vođeni time, jedna od glavnih misija je pridonijeti kontinuiranoj motivaciji sadašnjih i budućih brodograditelja.