U srijedu, 18. siječnja 2016. godine, isporučen je i drugi asfalt tanker - novogradnja Palanca Cadiz, koju je 3.MAJ Brodogradilište gradio za švedsku kompaniju WISBY TANKERS. Ovaj je tanker porinut sredinom travnja 2016. godine, dok je prva sekcija montirana u ožujku 2015. godine.

3. MAJ Brodogradilište je za švedsku kompaniju izgradio dva istovjetna asfalt tankera dugačkih 133 i širokih 23 metara, nosivosti 15000 tona te glavnim pogonskim motorom koji je sagrađen u riječkoj tvornici Motora i dizalica. Specifičnost tih brodova - novogradnji 730 (Palanca Rio) i 731 (Palanca Cadiz), je postojanje dvanaest neovisnih tankova tereta koji su namijenjeni prijevozu asfalta, uz održavanje temperature tereta na 250°C. Tankovi su na strukturu broda oslonjeni i pozicionirani vertikalnim osloncima i strukturnim ključevima-pozicionerima. Neovisni tankovi formirali su se na navozu od ukupno šest velikih trodimenzionalnih sekcija (montažnih jedinica), mase do 300 tona svaka.

Tanker „ALGOMA INNOVATOR“

U 3.MAJ-u , 29. prosinca u 11,30 sati s Navoza 1 u more je porinuta gradnja 732 koju 3.MAJ Brodogradilište gradi za kanadsku kompaniju ALGOMA CENTRAL CORPORATION. Riječ je o prvom od pet samoiskrcavajućih brodova za prijevoz rasutog tereta, dugačkog 198 m i 23 m širokog, nosivosti 24900 t.Njihova je specifičnost što su namijenjeni plovidbi Velikim jezerima na granici SAD-a i Kanade što diktira njihove dimenzije i veličinu, po čemu su takvi brodovi i svrstani u posebnu kategoriju.

Rukovoditelj montaže u 3.MAJ Brodogradilištu, gospodin Damir Mucić pozdravio je sve prisutne u ime zaposlenika ULJANIK Grupe i 3.MAJ Brodogradilišta te zahvalio svim projektantima, inženjerima i radnicima koji su sudjelovali u projektiranju i gradnji broda na uloženom trudu i angažmanu. Kumi broda, gospođi Danieli Kovačević Pavičić, zaželio je uspješno kumovanje ovoj gradnji, a brodu mirnu plovidbu.

Stranica 1 od 24